Jak odnieść sukces

Jak odnieść sukces



Wg prezentacji Richarda ST.John’a na TED , stworzonej na postawie 500 rozmów przeprowadzonych w 5 lat z uczestnikami konferencji.


1.PASJA Freeman Thomas mówi: „Napędza mnie moja pasja”. Carol Coletta „Zapłaciłabym komuś, by móc dalej robić, to, co robię.”

2. PRACA Robert Murdoch „To ciężka praca, nic nie przychodzi łatwo. Ale ja się przy tym dobrze bawię.”

3. KUNSZT Alex Garden „Poświęć się czemuś i stań się w tym dobry.” Nie żadnej magii, po prostu praktyka.

4. SKUPIENIE Norman Jewison „Najważniejsze to skupić się na jednej rzeczy.”

5. MOBILIZACJA David Gallo „Dopinguj się! Zmobilizuj się fizycznie i mentalnie. Musisz przedrzeć się przez nieśmiałość i zwątpienie.”
Goldie Hawn : „Zawsze w siebie wątpiłam. Nie byłam dość dobra, dość mądra. Nie myślałam, że może mi się udać".

6. SŁUŻBA Sherwin Muland „Służyć jako lekarz to był przywilej.” Zaoferuj innym coś cennego.

7. POMYSŁY Kreatywność to nie magia, ale zastosowanie prostych strategii. Słuchaj. Obserwuj. Bądź ciekaw. Zadawaj pytania. Znajdź rozwiązanie problemów. Twórz połączenia.

8. UPÓR Joe Kraus „Sukces zawdzięczamy głównie wytrwałości.” Trzeba przetrwać porażki. Trzeba przetrwać idiotyzmy. (W oryginale CRAP, czyli Criticism, Rejection, Assholes, Pressure – Krytyka, Odrzucenie, Dupki, Stres).

Wg tłumaczenia Marcina Kasiaka.

Komentarze

Popularne posty